28 Mart 2013 Perşembe

Rihanna

Rihanna Şubat/Mart 2013 ayı Complex dergisinin kapak kızı oldu! Zoe McConnell tarafından çekilen RiRi dergi için birbirinden güzel seksi pozlar verdi. Ayrıca genç yıldız dergiyle röportajda verdi. Röportajın bir kısmı;
Çocukluğu hakkında;
“Biraz sorunlu bir çocuktum, çok yaramaz ve saldırgandım. (Bunu küfür ederek anlatıyor.) Her zaman böyleydim. Küçük bir kızken kabaydım ve bunun için annem hep beni cezalandırırdı.”
Kariyeri hakkında;
“İnsanlar benim hakkımdaki bilgileri genel olarak magazin ortamından öğreniyor ve bu bilgiler çoğu zaman yanlış oluyor.”
‘Unapologetic’ albümü hakkında;
“Şarkıları yapmaya başladığımda albümün ismine karar vermemiştim ve bu isimde bir niyetim de yoktu. Bir anda karar verdim. Gerçek bu. Son albümümün adı ‘Unapologetic’ oldu.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder